vandaag even helemaal niks

27 september 2023 - Sanur, Indonesië

Helaas hebben we allebei minder goed geslapen en ook al konden we uitslapen, 0630 uur is voor ons een normaal tijdstip om wakker te worden. Nog even wat luieren en dan opstaan, tandenpoetsen, zwemkleding aan, spullen pakken en door naar het ontbijt.

Eerst nog even 'handdoekje' leggen voor we gaan eten dan kunnen we na het ontbijt meteen doorsteken naar het zwembad. En dat is dan ook wel onze plek voor het grootste deel van onze (laatste) dag.

Nog even bij de receptie checken of we onze kamer morgen langer kunnen aanhouden en dat kan gelukkig. Kunnen we morgen nog even genieten van het zwembad, onze behandelingen in de Spa en aansluitend op ons gemak lekker douchen, aankleden en onze koffer inpakken.

Maar eerst vandaag nog even lekker genieten van het mooie weer. We lopen nog even naar de haven in de hoop een winkel tegen te komen die duikspullen verkoopt, maar helaas. Via de boulevard lopen we weer terug naar ons hotel. Bij de Fisherman stoppen we even om een tafeltje voor vanavond te reserveren.

Terug bij het hotel gaan we op ons ligbedje weer in de relaxstand tot ergens einde van de middag. Heerlijk zo'n dag met helemaal niks!!!

1. Queenie Couzijn:
    27 september 2023
    Daar begrijp ik nou niks van;)
    Ik ben nu in Ommen, samen RJ en doggies. Officieel offline maar na het ontbijt ga ik lui op de bank jullie reisverhalen lezen en foto's bekijken. In omgekeerde volgorde, dat wel