Reacties

Reacties 1 - 50 van 53

Naam Reactie Datum
Pieter en Wil van Dee Wij zijn een tijdje off line geweest maar wat hebben… 4 okt. '23
Queenie Couzijn Tamara & Marco, de reisverslagen, de informatie… 2 okt. '23
Franka 🥰🥰 30 sep. '23
Rina Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Jammer… 30 sep. '23
Diane Van Beers Wat een mooie reis hebben jullie weer gehad. Hou het… 30 sep. '23
Franka Marco en Tamara Wat hebben jullie weer een mooie reis… 27 sep. '23
Queenie Couzijn Man oh man. Wat zien jullie af. Het is maar goed dat… 27 sep. '23
Queenie Couzijn Tamara & Marco, genieten geblazen. Echt! 27 sep. '23
Queenie Couzijn Geweldig geschreven. Mooie les over duiken. Ik ben… 27 sep. '23
Queenie Couzijn Daar begrijp ik nou niks van;) Ik ben nu in Ommen,… 27 sep. '23
Desiree De Swart Weer een mooi verhaal. Zo mooi hoe je het duiken en… 26 sep. '23
Desiree De Swart Heerlijk zo'n dagje aan het zwembad. Even bijtanken… 26 sep. '23
Tamara & Marco Leuk dat je altijd met ons meereist😊 24 sep. '23
Tamara & Marco Gelukkig was het bij ons minder spannend, alhoewel… 24 sep. '23
Pieter en Wil van Dee Weer een heel avontuur. Toen wij er waren kwam een… 24 sep. '23
Pieter en Wil van Dee We volgen jullie naar Flores. Zijn benieuwd of wij… 21 sep. '23
Desiree De Swart Weer een mooi verhaal. Fijn dat je nu geen last hebt… 19 sep. '23
Rina Super, wat jullie allemaal ervaren op deze prachtige… 19 sep. '23
Tamara & Marco Wat mooi dat het verhaal op jullie website staat.… 19 sep. '23
Pieter en Wil van Dee Mooie lokatie. Het verhaal, beetje aangepast omdat… 19 sep. '23
Kees Lepoeter Hoi Tamara, ik kwam je vader en moeder op de markt… 18 sep. '23
Desiree De Swart Mooi verhaal weer, jammer dat je de 2e duik moest… 17 sep. '23
Desiree De Swart Weer een mooi verhaal. Veel plezier, genieten op Bali 17 sep. '23
Pieter en Wil van Dee Tjonge wel spannend zeg. We gaan snel naar de foto's. 17 sep. '23
Rina Geweldig weer, en jammer dat je eerder de 2e duik… 17 sep. '23
Tamara & Marco Leuk dat jullie ons volgen. De reis naar Bali verliep… 17 sep. '23
Pieter en Wil van Dee Weer een leuk verhaal. Fijn dat het allemaal goed… 17 sep. '23
Pieter en Wil van Dee Een geweldig leuk verhaal. We hebben wat te lezen. 16 sep. '23
Desiree De Swart Zo genieten van jullie reisverslag, mooie dingen maken… 15 sep. '23
Rina Wat een super mooie dag weer en wat een mooi verhaal.… 15 sep. '23
Desiree De Swart Mooi verslag, je schrijft zo dat je de beschreven… 11 sep. '23
Annelies Prachtig. Zou inderdaad erg spijtig zijn als het rondom… 9 sep. '23
Bert & Grietje Bouwmans Bij het bekijken van de foto's kwamen de herinnering… 9 sep. '23
Desiree De Swart Wat een geweldig verhaal weer en mooie foto's.… 8 sep. '23
Tamara & Marco Ja het waren lokale toeristen om zo maar te zeggen… 8 sep. '23
Queenie Couzijn Geweldig verhaal en foto's zijn top. Kijk uit… 8 sep. '23
Rina Geweldige reis die jullie maken. Heel veel plezier… 8 sep. '23
Desiree De Swart Wat een heerlijk verslag, alsof je erbij bent. Genieten… 7 sep. '23
Gerard Tuijl Wat een reis, nu al leuk om te lezen... 6 sep. '23
Nancy Mooie fotos! Veel plezier 5 sep. '23
Franka Fijne vakantie xxx Franka 5 sep. '23
Queenie Couzijn Jillie gaan naar mijn geboorteland. Geniet ervan.… 5 sep. '23
Queenie Couzijn Lieverds, weer genoten en gegrinnikt als ik het reisverslag… 5 sep. '23