Reacties

Reacties 1 - 28 van 28

Naam Reactie Datum
Desiree De Swart Welkom weer terug in Nederland, nu terugkeren naar… 25 aug. '19
Harrold Quaaden Nu is mijn ochtendritueel, het lezen van jullie reisverhalen,… 22 aug. '19
Joyce Schilperoort Geweldig om deze prachtige landen door jullie ogen… 21 aug. '19
Petra gijsberts Home sweet home 😃 Fijn weer veilig terug, bedankt… 21 aug. '19
Ingrid Verdonck Welkom thuis! Bedankt dat we weer met jullie mee mochten… 21 aug. '19
Rina Wat een geweldige reis. Om nooit te vergeten. Goede… 20 aug. '19
Anja wow, net beekse bergen. Wat een gave foto's en… 20 aug. '19
Marijke Klapwijk Geweldig,weer een mooi reisverslag. Heel raar maar… 19 aug. '19
Petra gijsberts 😳wat een mooi verslag weer👏 Wat een prachtige,… 18 aug. '19
Marijke Klapwijk Wat een geweldig mooi en aangrijpend verslag.Weer… 17 aug. '19
Marijke Klapwijk Geweldig,geraakt door de prachtige foto reportage.… 17 aug. '19
Tamara Van Hoorn Wat mooi beschreven allemaal!! Wat een reis/ervaring.… 15 aug. '19
Ralph Say hello to Arusha from me. We lived there for several… 14 aug. '19
Ina Tax Dank voor het delen van jullie verhalen en foto’s.… 13 aug. '19
Diane Van Beers Ik begon jullie verhalen te missen, maar nu alles… 13 aug. '19
Harrold Quaaden Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Zie het levendig… 13 aug. '19
Desiree De Swart Zo leuk om jullie reisverhaal te lezen. Het is net… 12 aug. '19
Nadia van der Wolf Heerlijk weer meegenieten van jullie reis, mis alleen… 10 aug. '19
Jolanda wanders Leuk om jullie belevenissen te lezen en zo te volgen.… 9 aug. '19
Bert & Grietje Bouwmans Wat moeten jullie toch veel afzien. Liefs paps en… 8 aug. '19
Judith de Baar Leuk verhaal! Ben benieuwd Hoe de eerste trekking… 8 aug. '19
Franka Xxx 7 aug. '19
Franka Geniet van jullie mooie vakantie 7 aug. '19
Joyce Schilperoort Superleuk wat een verhaal al, vooral de kofferstress,… 7 aug. '19